Post by kabmyorepena on Feb 9, 2022 20:32:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Diary® Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Diary® Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Diary® Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Mahtava peli. Siinä on haastavia tasoja ja hauskoja sivupelejä, suosittelen ehdottomasti tätä peliä.
👍
Nautinnollinen.
Pelin eteneminen on todella mahdotonta joidenkin ravintoloiden jälkeen... jokainen päivitys tarvitsee helmiä.. kuinka saada jalokivet? Ostamalla niitä tai saamalla aina pienen summan...korjaa tämä...rakastan peliä, mutta en voi pelata sitä!
Käytä nauttiaksesi tästä pelistä, kunnes aloin ostaa tavaroita. Ei hätää ottaa rahasi ja EI antaa sinulle mitä maksoit!
Se on mukava peli, ei runsaasti lisäyksiä, ainoa haittapuoli on syy, miksi asensin sen. Näin lisäyksiä toisessa pelissä, ja toivoin, että tämä olisi se, mitä näin lisäyksessä, mutta se on täysin erilainen
Rakastan todella tätä peliä, mutta se on ERITTÄIN maksullinen. Se edellyttää, että Rubies päivittää KAIKKI ensimmäisen ravintolan jälkeen, ja palkkioista saamasi Rubiinien määrä on naurettava verrattuna siihen, mitä sinun tarvitsee päivittää. En myöskään ymmärrä, miksi saan Instant Delivery -palvelun puhelinversiooni, mutta en tietokoneeseen tai tablettiin. Et myöskään näytä voivan lisätä ystäviä PC- tai tablet-versiossa. En vain ymmärrä, miksi kaikki versiot eivät ole yhdenmukaisia?
Nautin tästä pelistä ja katsoin saalistavien helmien ohi. Käytännössä se pakottaa sinut ostamaan siirtyäksesi tiettyjen kohtien yli, mutta pidin siitä, joten se oli ok. Nyt, kun joudun jatkuvasti näkemään rehottaa vastenmielisiä ja räikeän petollisia mainoksia, se saa automaattisesti yhden tähden. Onko pelisi niin vaikeaa, että vain seksuaalisilla teemoilla ja karkealla huumorilla on mahdollisuus saada ihmisiä mukaan?
Edelleen jäätyy ja häiritsee usein. Ei pärjää hyvin minun perässäni. Pelin ystävät päivitetty NYT 100:aan (200 kytkettynä korruptoituneeseen FB:hen)! 🎉 Sinun EI pitäisi joutua maksamaan oikeaa rahaa palkintojen jakamisesta kiltasi kanssa! Keskustelualueella ja valvonnassa, pienten lasten sisällä, on lisättävä raportointimahdollisuuksia. Kun lähdet ulos, se ei vie sinua takaisin samaan huoneeseen. Järjestelmä ei anna sinun kirjoittaa sanaa NAH, se sanoo, että se on kiroussana. Tasot käyvät todella kalliiksi, ja rubiineja on erittäin vaikea saada.
Cooking Diary® Gioca e Cucina Simulazione cnd
Se on hieno peli, jossa on monia eri tasoja ja mahdollisuuksia! Tähän peliin on helppo jäädä koukkuun.
Rakastan tätä peliä todella, tämä on paras!
Cooking Diary® Gioca e Cucina Simulazione cnd
Olen samaa mieltä muiden arvostelujen kanssa siitä, että tämä on hauska peli, mutta nautinto varmasti hiipuu, kun pääset pidemmälle. Päivitys maksaa paljon rubiineja. Joku sanoi, että voit ansaita 9 ilmaista rubiinia päivässä. Se on totta (jos et välitä mainosten katsomisesta), mutta 1 päivitykseen tarvitaan 17 helmiä joillakin kauempaa tasoilla. En ole kiinnostunut käyttämään 2 päivää yhden asian päivittämiseen. (Kieltäydyn käyttämästä rahaa peliin). Saatan päätyä pelaamaan eri peliä, jos rubiineja on niin vaikea saada.
Deep Town: Шахтерская фабрика Стратегии tdpl
Valitettavasti minun on täytynyt muuttaa arvosteluani... Olen erittäin pettynyt siihen, kuinka teknistä tukea käsitellään. Sen sijaan, että vain lukisit yleisimmät kysytyt kysymykset ja kokeilisit niitä ratkaisuja, sinun täytyy nyt käydä se läpi. Jos sanot, että sinun on puhuttava jonkun kanssa, saat algoritmijoukon samoja kysymyksiä, jotka olet jo lukenut. Sitten sinun on odotettava uudelleen, että joku kysyy sinulta samat kysymykset, ja odota uudelleen. Ei ole enää anteeksipyyntöä. Olen hyvin pettynyt!
Hauska peli ajanviettoon. Ainoa ongelma on, että rubiinien saaminen päivityksiä varten on hidasta. Saat joukon kerralla ajoittain, mutta sitten on hullun hidasta saada niitä. Muuten se on hieno peli.
Pelit ovat melko siistejä, mutta kun pääset ensimmäisen ravintolan ohi, kaiken hinnat nousevat melko korkealle. Ja kolikoiden sijaan täällä tulee tietysti "seteleitä" eli oikeaa rahaa, joka ei ole sen arvoista. Etenkin sen summan takia, jota he pyytävät yksinkertaisista päivityksistä. Ymmärrän laadukkaampia tuotteita, mutta se ei ole sitä. Pitkän reitin kulkeminen ja kolikoiden käyttäminen on parempi reitti varsinkin jos kiihdyt tasojen läpi kuten minä.
Hauskaa, mutta maksaa korkeammalla tasolla. Pilaa hauskanpidon, kun joudut kuluttamaan etukäteen.
0/5 ei ei ei vaa 5 v sitten pelaa tätä ha aivan tylsä ei tarvii ees ladata kun näkee heti ja arvostelut mitä näy on huonoja
Näyttää siltä, että poistan tämän pelin tabletistani. Se kehottaa minua päivittämään pelin ja kun yritän sitä, se väittää, että minulla ei ole tarpeeksi tilaa, mutta minulla on vain tämä 1 peli laitteellani. Käytän paljon rahaa pelikorttien ostamiseen, jotta voin päivittää ravintoloita ja ostaa erikoisavaimia ruokarekkatehtäviin, jalokiviä ja muita erikoistarjouksia. Mitä muuta voin tehdä päivittääkseni tämän pelin menettämättä rahojani ja asemaani kiltassa?
Hauska peli, täytyy olla parempi tapa saada timantteja. Ei vain ostamalla niitä. Miksi emme voi käyttää kullakin tasolla saamiamme kolikoita timanttien ostamiseen.
Mukavaa ajanvietettä
Pidän tästä pelistä sen erittäin siistiä, mutta kultaiset liput maksavat oikeaa rahaa ja toivon, että ne maksavat vain paljon kolikoita oikean rahan sijaan, mutta kaiken kaikkiaan se on melko mukava peli
Anteeksi, minun täytyy tehdä arvosteluni uudelleen. 4-1. Jos et halua käyttää tonnia rahaa tähän peliin, älä edes asenna..tämä peli PAKOTTAA SINUT ostamaan tavaraa tason läpäisemiseksi..muuten olet jumissa.
Mahtava peli. Minun piti palata ja antaa sille yksi tähti. Kaikkien päivitysten myötä tarve ostaa rubiineja eteenpäin ei vaikuta niin vaihtoehdolta, vaan pikemminkin sellaiselta, johon sinun on pakko tehdä. Siitä on tulossa naurettavaa tarvittavien maksujen ja mainosten kanssa. Se ei todellakaan ole tasapainossa, joten jokainen ravintola voidaan voittaa ilman sovellusostoksia. Se on päässyt siihen pisteeseen, että sinusta on tulossa yksi niistä huonoista sovelluksista, joilla on hauska peli pelata, mutta käsi hiipii lompakkooni.
Oli hauskaa. Nautin siitä ja minun piti päivittää se. Se sanoi, että se oli valmis, mutta ei päästänyt minua takaisin. Se sanoo edelleen, että minun on päivitettävä se. Sitten puhelimeni jumiutui ja minun piti sammuttaa se. Jos minun on poistettava se, en lataa sitä uudelleen.
Erittäin mukava, koukuttava ja haastava peli. Onneksi ei kannata voittaa, vaikka onkin erittäin houkuttelevaa käyttää oikeaa rahaa peliin parantaakseen nopeammin.
Nautin pelikokemuksestani toistaiseksi. Pidän siitä, että mainosten katsominen antaa paljon tarvittavia tehosteita maksamisen sijaan. Tekemistä on niin paljon. Koristella. Hankkia mekko. Kilpaile muiden kokkien kanssa, jotka vihaavat Leo-ravintolassa, lol, ja minä tietysti rakastan tarinaa.
Haluaisin ees jossain pelissä sais pelata ilman mitään elämiä tai aikaa
Se on hauska peli ja loistava tapa viettää aikaa. On hauskaa pelata ja katsella resturanutin paranemista. Toivon vain, että punaisten jalokivien hankkiminen oli parempi sen sijaan, että saisi yhden tai kaksi jonkin saavuttamisesta. Ja se myös tykkää kaatua ainakin kerran viikossa minulle eikä toimi moneen päivään, vaikka se ei tarvitse päivitystä tai mitään, joten se on vähän ikävää. Olen mennyt 2-3 päivään, kun en pystynyt pelaamaan sitä, ja se ei avaudu ollenkaan, joten toivon, että sitä ei tapahtuisi.
Aloitin tämän pelin pelaamisen aiemmin tänään ja kun menin pelaamaan lisää, se jäätyy ja se on heti kun olen napsauttanut tilaukseni päivitykset, sitten ei mitään. Nautin siitä, mutta nyt olen ärsyyntynyt
Haluaisin, että voisit palauttaa pelisi helpommin, kun pelisi palautuu itsestään niin kuin et ole ennen pelannut. Muuten kuin rakastan tätä peliä.
Minä rakastan tätä peliä!! mutta tasot ovat varmasti karkeita, jalokiviä on vaikea hankkia ja jos sinulla on kolikoita, mielestäni olisi hieno idea pystyä lunastamaan ne niitä varten!!! LISÄÄ FOOD TRUKSIA!!!