Post by dribtechrarecsia on Mar 13, 2022 12:09:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många guld ▞▞▞
▞▞▞ Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) 2022 version ▞▞▞
ok
Bättre spel, med korta uppdrag som sparar tid... Väntar på funktioner under utveckling...
L N O R 3'10 Tusenpar Palmdale
Wow heroes of wars ww2
roligt
bra spel
nc
Jag menar att månatliga inköp hoppas att få den gratis extra Builder, men ingen av dem fungerade, och jag ångrar att jag spenderade några av de pengarna vid det här laget. Jag skulle inte ha gjort något av köpen om jag insåg att jag inte skulle ha fått den extra byggaren med den. Den anger inte vilka paket du måste köpa, det står bara förutom ett månadserbjudande.
Grymt bra
Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) 전략 cub
spelet är FANTASTISKT BRA och det är verkligen ett av de bästa ww2-spelen jag någonsin har sagt bra gjort med spelet hoppas att du kommer att göra fler fantastiska spel som detta på
väldigt coolt
Bra spel
Varför behövs ett annat Heroes of War-spel och den här gången i ett annat förlag än det andra? Förutom en liten skillnad med grafik och det står 21 x 21 i titeln som jag absolut inte har någon aning om vad det ska stå för, är det exakt samma spel som de andra Heroes of War, även om du använder din räddning från det spelet och progressionen. Vänligen ge någon form av förklaring till varför detta existerar och varför jag ska behålla det här spelet installerat om jag har det andra installerat också eftersom jag inte kan se vad poängen faktiskt är att ha dessa två identiska spel i Play Butik.
Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) Strategi ltoe
bra jobbat, prenumerera också på iansamuelgaming på youtube
Mycket bra spel
tack
jag gillar det
Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) 전략 cub
Bra spel
Niceeeeee
I nästa uppdatering bör ni alla lägga till flygplan och slagskepp och flygplan Carrie
tråkig
Lumberwhack: Defend the Wild Jangovar xxkf
bra spel 👍
skämt
خیلی خیلی عالی وجذاب۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۰۰۰ستاره هم کمه
Behöver zooma in och zooma ut funktion för storbildstelefoner
Bra
Det är ett militärt spel där du slåss mot andra stridsvagnssoldater eller kanoner
Ok det är bra spel
🇪🇺🇬🇪🇫🇷🏰💒💂🏼♂️🤴⛲👸🏼💂🏼♀️🏛🇷🇪🇫🇷
saknad
inaktuellt spel någonsin
fenomenalt spel snälla fortsätt det fantastiska arbetet!👌🏻
Jag får hela tiden fel 1, snälla fixa det här snart. Jag vill spela spelet igen riktigt dåligt.
enkelt krigsspel men det är beroendeframkallande för mig. Det är väldigt coolt!
det är ok
Jag gillar det här spelet väldigt mycket eftersom allt episkt jag fick
Bra grafik, mycket potential men du ser aldrig någon annan eller pratar med någon du bara spelar själv och utkämpar strider på samma slagfält om och om igen. Jag tog mig till nivå 7 och trodde att det skulle förändras, ingen förändring. Lite tråkigt. Synd för den har potential.
Problem med kort...